Poľský obchodný reťazec Biedronka plánuje otvoriť na Slovensku ďalšie predajne, o čom informoval portál Aktuality.sk. Prevádzky by sa mali po novom nachádzať v Revúcej, Malinove, Tomášove a Myjave.
Biedronka u nás otvorila prvé predajne až tento rok. Nachádzajú sa v Miloslavove, Nových Zámkoch, Zvolene, Považskej Bystrici, Liptovskom Mikuláši a v Senici. Na konci budúceho roka chce mať na našom území až 50 predajní.
Portál doplnil, že poľský reťazec zverejnil inzeráty na pozíciu manažéra predajne. Pre Tomášov už ponúka pracovné miesta s nástupnou mzdou od 1 900 eur mesačne v hrubom, s možnosťou mesačného bonusu až do výšky 400 eur.
Potenciálnych zamestnancov láka aj na ďalšie benefity. Sú nimi napríklad Multisport karta na športové aktivity, darčeky pre zamestnancov a ich rodiny či kariérny rast. Manažéri predajní budú zodpovedať nielen za chod prevádzky a riadenie tímu, ale aj za efektívne plánovanie, optimalizáciu nákladov, inventúry či dodržiavanie štandardov.
Reťazec Biedronka deklaruje, že jeho hlavným cieľom je predaj cenovo dostupných potravín. Vo svojom portfóliu má najmä produkty privátnej značky, čo je koncept, na ktorý sú slovenskí zákazníci zvyknutí napríklad z Lidla.
Biedronka sa netají ambíciou ponúkať aj potraviny od slovenských dodávateľov, hoci väčšina z nich pochádza zo zahraničia, a to najmä z Poľska. Niektoré produkty pod jej značkou však vyrábajú slovenské firmy.