Neochota poštárky vo Zvolene vyvolala búrlivú diskusiu. Vyjadrila sa aj vedúca pošty


Foto: Neochota poštárky vo Zvolene vyvolala búrlivú diskusiu. Vyjadrila sa aj vedúca pošty Foto: Facebook/Patrik Malov

Používateľ sociálnej siete Facebook zverejnil príspevok v skupine, ktorá združuje obyvateľov Zvolena. V ňom opísal nepríjemnú situáciu, ktorej sa stal svedkom. Ako čakal v rade, zachytil konverzáciu staršieho pána a neochotnej pracovníčky Slovenskej pošty 1 vo Zvolene.

Starší pán sa chcel informovať o cene poštovného za list či pohľadnicu. „Chcel vedieť, lebo vraj zvykne raz za čas posielať vnúčatkám v Banskej Štiavnici. Pani za okienkom mu odvrkla nech si to pozrie na internete,“ napísal používateľ v príspevku na sociálnej sieti

Dôchodca jej preto vysvetlil, že nemá internet a znovu ju požiadal o pomoc. Ani v tomto prípade sa mu nepodarilo získať požadované informácie. Keď po tretíkrát požiadal o to isté, spoza okienka si od poštárky vypočul: „Preboha, však je 21. storočie.“

Sklamaný muž nakoniec odišiel od okienka bez informácií, no ochotný klient pošty mu pomohol. Na svojom mobilnom telefóne mu na internete našiel potrebné informácie. Tie mu zapísal na papierový lístok. Starší muž nakoniec odišiel s tým, čo potreboval.



Búrlivá diskusia pod príspevkom

Pod spomínaným príspevkom vznikla aj diskusia. Ľudia svojimi komentármi jednoznačne odsúdili správanie zamestnankyne pošty. „Aj moja mama sa stretla s tým, že ju pani pri okienku odkázala na úkon na internete, skrátka sa jej nechcelo,“ reagovala používateľka.

Ďalšia komentujúca poukázala na to, že zareagovať mohol aj autor príspevku: „Myslím, že ste mali zakročiť, asertívne jej povedať, aby pánovi cenu povedala. Prípadne si dať zavolať vedúcu a podať na pracovníčku sťažnosť. Nič sa nezmení, ak budeme mlčať.“

Príspevok však nezostal iba pri klientoch pošty, ale aj jej pracovníkoch. Svoj názor vyjadrila aj vedúca spomínanej pošty „Veľmi ťažko sa mi to číta. Neviem si predstaviť inú prácu, pretože mám rada ľudí, ale evidentne nie každý máme rovnaký prístup,“ napísala v komentári. 


Ozvala sa aj bývala zamestnankyňa menovanej pobočky pošty. Tvrdí, že počas jej pôsobenia sa stretla s rôznymi ľuďmi – špinaví, drzí, vulgárni, mladí či starí. Napriek tomu sa snažila ku každému správať s úctou a pomôcť, ako len vedela.


Správy e-mailom Poslať tip Nahlásiť chybu