Nákupné centrá bývajú často preplnené a parkovanie môže byť problémom. S týmto sa nedávno v Banskej Bystrici stretol aj návštevník Europa Shopping Center, ktorý pri odchode z parkoviska zažil nepríjemnosť s parkovacím systémom.
Podľa slov Viliama si systém pri odchode vypýtal nezvyčajne vysokú sumu, čo ho prekvapilo. Po krátkom rozhovore s obsluhou sa dozvedel, že problém bol údajne spôsobený opakovaným vjazdom na parkovisko. „Pretože za mnou sa začala tvoriť rada, zaplatil som, aby som nikoho nezdržiaval,“ vysvetľuje. Neskôr však napísal e-mail vedeniu nákupného centra, ktoré mu odpovedalo a ospravedlnilo sa za chybu. Ponúkli mu dokonca vrátenie peňazí.
V diskusii pod jeho príspevkom na sociálnych sieťach sa k téme vyjadrilo viacero používateľov. Tomáš poznamenal: „Ak ste vošli a vyšli a vzápätí do 30 minút vošli znovu, tak to požaduje poplatok. Netuším, prečo to tak je, ale taxikári alebo donáškové služby by o tom vedeli rozprávať.“ VIliam však vysvetlil, že sa vrátil až po hodine a pol, čo by poplatok nemal vyžadovať. Vysvetlil však, že systém nezaznamenal jeho posledný odchod, a preto došlo k chybe.
Ďalšia komentujúca, Lucia, sa podelila o vlastnú skúsenosť: „Už som aj ja takto platila, keď som z jedného plného parkoviska prebehla na druhé a chceli za to poplatok, ale človek nechce robiť scénu kvôli dvom eurám, tak kašle na to.“
Nie všetci majú však podobnú skúsenosť. Ďalší návštevníci nákupného centra uviedli, že ich pokus vysvetliť opakovaný vjazd kvôli zabudnutým veciam skončil slovnou výmenou so zamestnancom parkoviska: „Namiesto kľudu útočil na nás slovne. Mail som vedeniu písala, ale nikto mi neodpovedal.“
Tento incident upozornil na problémy s parkovaním v nákupných centrách a ukázal, že aj drobné technické chyby môžu spôsobiť komplikácie. Ako však poznamenal Viliam, príklad vedenia Europa SC ukázal, že sú firmy, ktoré sa k chybám vedia postaviť čestne a zodpovedne.
Prispejte nám na kávu
Nech sme bdelí a dokážeme prinášať nezávislé spravodajstvo aj o polnoci.
Prispieť na kávu